avatar Ten blog rowerowy prowadzi bambam z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 50674.87 kilometrów w tym 3003.28 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bambam.bikestats.pl

po mieście

Niedziela, 24 października 2010 · dodano: 01.11.2010 | Komentarze 4

bambam | 20:30 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj wiadomo ze producenci inaczej troche mierzą, ja mam teraz 100 mm na minus i bez podkładek i jest własciwie dobrze na łdugosc, ale górna rura mogłaby byc nizej, czuje ze w górach móglbym miec problemy przy koniecznosci zeskoczenia z siodełka. wzrost tez wzrostowi nie równy bo nogi każdy ma innej długosci. pozdrawiam
Rafall
| 20:09 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj Widzę, że z rozmiary ram każdy producent tworzy trochę po swojemu. Jeśli chodzi o rozmiar to ta 18 jest dla mnie ok jeśli chodzi o wysokość, bo spodziewałem się że będzie raczej większa. Pytałem o długość mostka bo ja preferuję wyciągniętą pozycję a pomimo opuszczenia mostka na minus i wyciągnięcia podkładek wydaje mi się, że mógłbym to jeszcze obniżyć a że go używasz to się zapytałem. Muszę jeszcze poeksperymetnować i się zobaczy. Poprzednio ujeżdżałem ramę 17" też z mostkiem 100mm i w sumie pozycja była podobna.
Pozdrower
bambam
| 19:10 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj Witam, wzrostu mam na wdechu 177 cm i twierdzę że moja rama 18 " mogłaby być mniejsza. ja mam rocznik 2008, wtedy głowka miała 12 cm, od 2009 głowka ma 105mm, czyli rama jest niższa, co by umnie pomogło.

uwazam ze dla mnie jest jakby ciut za wysoka, także dla Ciebie chyba tym bardziej.

mostek zmieniłem już na 100 mm, na 110 mialem jednak za daleko kierownice i plecy bolały...

ogólnie lepsza byłaby jakaś 17"
Rafall
| 08:56 czwartek, 4 listopada 2010 | linkuj Jesli można wiedzieć to ile masz wzrostu. Kupiłem 18" cube reaction i w serii mostek jest 100mm a Ty masz 110. Jestem ciekaw czy dobrze Ci się z tym jeździ. Ja mam 170cm i w poprzednim rowerze kierownicę miałem niżej i tak kombinuję czy warto kupić mostek z większym kątem albo może dłuższy.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obser