avatar Ten blog rowerowy prowadzi bambam z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 50674.87 kilometrów w tym 3003.28 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bambam.bikestats.pl

Warszawa - Płock - Sochaczew - Warszawa

Sobota, 5 czerwca 2010 · dodano: 05.06.2010 | Komentarze 0

Z Suchym postanowilismy poćwiczyć trochę dłuższe dystanse przed czekającym nas baaardzo długim za tydzien. Padło na Płock, pamietałem ze tam jest dużo poboczy...okazało się ze źle pamiętałem , bo jest ich 10 km, reszta to piekny nowy asfalt ale pobocza zero. wiatr boczny takze w miare sprawiedliwie, TIRy generalnie grzeczne także wycieczka udana. powrót pokrzyżował uszkodzony most w stronę Kazunia, przez co musielismy jechać przez Sochaczew, ale to bardzo fajna droga.
Kryzysy były, pierwszy w drodze powrotnej 20 km od Płocka, brakło cukru, pomogły batony. Potem jechało się coraz lepiej, a ostatnie 20km cięlismy bardzo sprawnie, aż się zastanawiam czy by nie dokręcać ale nie chce mi się . Czas na kąpiel i piwko :)