avatar Ten blog rowerowy prowadzi bambam z miasteczka Warszawa. Mam przejechane 50674.87 kilometrów w tym 3003.28 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.04 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy bambam.bikestats.pl

Cykliczne Środowe Podjazdy NR

Środa, 21 października 2009 · dodano: 21.10.2009 | Komentarze 2

dziś kręciłem sam :)

siąpiący deszcze, mokro i ślisko więc bez rekordowych prędkości

byłem pod metro dopiero 21:17... nie zastawszy nikogo ruszyłem w trasę, która mniej wiecej wygladała tak:

-delikatny zjazd Karową
-podjazd Oboźną
-zjazd Zajęczą

-podjazd Książęcą
-zjazd Belwederską
-podjazd Spacerową

i tu nastąpiło małe BIO

-zjazd Belwederską, na dole nawrót i podjazd Belwederską, bez wypinania z pedałów kombinację tą powtórzyłem 6 razy, ku zdziwieniu policjantów w budce w polowie drogi

-zjazd Agrykolą
-podjazd Myśliwiecką
-zjazd Myśliwiecką
-podjazd Tamką
-zjazd Zajęczą
-podjazd Oboźną

po czym udałem się w stronę domu. 42 km, 1:51 pedałownia. Jak dobrze licze wyszło 13 podjazdów, Zdecydowanie Polecam :)

bambam
| 08:21 czwartek, 22 października 2009 | linkuj co środę organizujemy trening górski w Warszawie. 21:00 pod budynkiem metropolitan pl. Piłsudskiego. po takich kilkunastu podjazdach czuć zmęczenie :)
Djablica | 21:43 środa, 21 października 2009 | linkuj hm, ciekawe, nie powiem, ciekawe...musze kiedyś spróbować, jak już będę w kraju, bo u mnie w J to płasko. Pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie